مشاوره مدیریت

« بهبود کسب و کار اتفاقی صورت نمی گیرد ، بلکه حاصل برنامه ریزی و تلاش تیمی است »

راه اندازی کسب و کار رکن اصلی ایجاد و تشکیل بنگاه های اقتصادی است. مدیران سازمان ها همواره به دنبال رشد بنگاه تحت هدایت خود از طریق توسعه فروش می باشند. مهمترین فاکتور رشد یک شرکت داشتن مشتریان پا برجا و وفادار است. از همین رو رهبران سازمان ها می بایست به هر مشتری به عنوان یک منبع با ارزش ، گذرا و محدود نگاه کنند. با این نگرش مدیران سازمان ها ارزش ویژه ای برای مشتریان خود قائل می شوند و برای ایجاد سلسله ای از مشتریان وفادار از تخصص و دانش مشاوره مدیریت بهره می گیرند.

” پیشتازی در عرصه رقابت بازار از طریق نوآوری و تکامل هوشمندانه اتفاق می افتد”

نقش مشاوره مدیریت در فراهم آوردن شرایط درک بهتر از مشتریان و ارائه ی استراتژی های کاربردی برای ایجاد روابط عمیق تر و سودآورتر با آنها جهت شناسایی و جداسازی بخش های بازاریابی و فروش فعال از غیر فعال و توسعه مشتریان فراگیر و بینش بازار برای شناسایی فرصت جدید بسیار پر رنگ است.

آنچه در فرایند بازاریابی و فروش سازمان ها می بایست مورد ارزیابیم مستمر قرار بگیرد کیفیت ارائه ی خدمات به مشتریان است. حقیقتاً این بخش از فرایند بازاریابی و فروش بعنوان اساسی ترین عال ایجاد مشتریان وفادار به حساب می آید و اعتلای یک سازمان در گرو همین خدمات است. تیم مشاوره مدیریت رسا با تبحر خاص ، ساز و کار ارائه ی خدمات متمایز به مشتریان را ایجاد و به مدیران سازمان ها ارائه می نماید.

موارد مشاوره مدیریت در بخش کسب و کار:

  • شناسایی و تعریف مشکلات کسب و کار
  • هدفگذاری، برنامه ریزی و تدوین استراتژی ها
  • بهبود کسب و کار: ایجاد، نگهداشت و توسعه بازار تقاضا
  • ثبات کسب و کار، نگرش برند و برندینگ
  • وفادارسازی و ایجاد بازار تضمین شده
  • افزایش درآمد و سود و ایجاد بازار تضمین شده
  • لزوم ایجاد بینش، تجزیه و تحلیل بازار
  • نحوه یافتن روش های کسب مشتریان بیشتر
  • تعریف استراتژی های بازاریابی، افزایش اثربخشی بازاریابی
  • افزایش توانایی و اثر بخشی فروش ؛ دستیابی به فروش موثر
  • سرعت بخشیدن به چرخه ی فروش
  • افزایش سطح رضایتمندی مشتریان
  • وفادار سازی مشتریان ؛ روش ها و نحوه اجرای مشتری مداری
  • ایجاد مزیت های رقابتی بیشتر
  • ارائه فروش تاثیرگذار و کانالهای پشتیبانی بیشتر
  • رسیدن به محصول جدید و آغاز کسب و کار موفق تر
  • ارتقاء تصویر و ارزش برند
  • روش های منطقی قیمت گذار

سازمانها ممکن است به دلایلی از خدمات مشاوران مدیریت استفاده کنند، از جمله کسب مشاوره خارجی (و احتمالا هدف) و دسترسی به تخصص تخصصی مشاوران. در نتیجه تماس با آنها و ارتباط با سازمان های متعدد، شرکت های مشاوره معمولا از بهترین شیوه های صنعت مطلع هستند. با این حال، ماهیت خاص شرایط مورد بررسی ممکن است توانایی انتقال چنین شیوه هایی را از یک سازمان به دیگران محدود سازد.

مشاوره همچنین ممکن است کمک های مدیریت تغییر سازمان، توسعه مهارت های مربیگری، تجزیه و تحلیل فرایند، اجرای فن آوری، توسعه استراتژی، و یا خدمات بهبود عملیات ارائه دهد. مشاوران مديريت اغلب متدولوژي ها يا چارچوب هاي اختصاصي خود را براي هدايت شناسايي مشكلات به كار مي اندازند و به عنوان پايه اي براي پيشنهاد راهكارهاي موثرتر يا كارآمد براي انجام وظايف كار عمل مي كنند.

تماس با ما

  • تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک 72، واحد2؛
  • 88193770-2 (021)
  • 88193770 (021)
  • info@samanehgostargroup.ir